Двигуни постійного струму можуть працювати як генератори, саме на цій властивості засновано електричне гальмування: енергія руху транспортного засобу перетворюється в електричну. При рекуперативному гальмуванні вона повертається в контактну мережу, при реостатному ж подається на гальмівні резистори, перетворюється в теплову і розсіюється. Зміна гальмівного зусилля відбувається за рахунок зміни опору: чим менше опір, тим більше гальмівне зусилля, - і навпаки. Опір, а отже, і силу гальмування, регулюють контакторами, підключаючи або відключаючи секції гальмівного реостата. Для ефективного реостатного гальмування кожну пару двигунів включають паралельно.
Гальмівний резистор — резистор, що є електричним навантаженням генератора при реостатному гальмуванні. Вироблена електроенергія подається на гальмівні резистори і розсіюється у вигляді тепла.
Для замовлення даного резистора з потрібним опором - просто додайте його в кошик і оформите замовлення, або просто зв'яжіться з нами за вказаними телефонами.
Ціна на резистор вказана попередня і на дату замовлення може змінюватися. Остаточна вартість вказується у виставленому рахунку і може залежати від часу поставки і постачальника.
Характеристики гальмівного резистора серії RQZB
Рекомендовані товари